Vilken välkomstbonus erbjuder GGBET Sweden?

Jag funderar på att registrera mig på GGBET Sweden, men först vill jag kolla: vilken välkomstbonus gäller för nya spelare just nu och är den faktiskt värd att satsa på? Det vore också intressant att veta vilka events som är bäst för en nybörjare att börja med så att man inte kastar bort pengarna direkt.

Finns det några speciella krav för att omsätta bonusen, till exempel lägsta odds eller begränsningar på vissa sporter? Ibland verkar bonusen stor vid första anblick, men reglerna är så krångliga att det känns enklare att bara spela för sina egna pengar. Skulle verkligen uppskatta om någon som redan har plockat ut sina "godsaker" vid registrering kan dela med sig av sina erfarenheter.

In response Karl Black to his Publication

Only people mentioned by Karl in this post can reply

In response Karl Black to his Publication

När jag registrerade mig fick jag ett riktigt schysst paket: 100 % upp till 500 € på första insättningen och ytterligare 200 % på den andra och tredje. Det hjälper verkligen till att bygga upp kassan i början. Om du letar efter något att lägga bonusen på, kolla in https://ggbet-se.com. Själv håller jag ett extra öga på PGL Astana, och jag planerar att lägga mina spel på Team Vitality. Förresten, vad tycker ni om ZywOos spel? Jag hörde att han fortfarande är "guldstandarden" i CS2 och att han nyligen plockade sin 31:a MVP-titel i karriären. Följer du mest klassisk sport?